Palety wystawowe w sklepach

Chcąc zwiększyć sprzedaż, coraz chętniej detaliści decydują się na wykorzystanie palet. Palety wystawowe, bo o nich mowa, mają wpływ na wzrost efektywności działań promocyjnych a przez to również na sprzedaż.

Co to są palety wystawowe?

Wielu detalistów dostrzegło, iż korzystając z palet wykonanych z tworzywa sztucznego (zobacz palety z Utz Group), zwiększają sprzedaż. Ale czym one właściwie są?

Palety wystawowe to efektywne narzędzie o niewielkich gabarytach, które z powodzeniem jest wykorzystywane przy ekspozycji produktów w strefie przy kasowej tudzież w alejkach sklepowych. Najczęściej są to palety plastikowe.

Dlaczego warto je wybrać?

Palety wystawowe są niewielkich rozmiarów, dzięki czemu nie utrudniają klientom ruchu, równocześnie pozwalając na lepsze wyeksponowanie produktów. Innymi słowy, decydując się na palety, maksymalizuje się obszar promocji, oszczędzając równocześnie powierzchnię sklepową.

Inne zalety palet wystawowych

Każdy właściciel sklepu doskonale zdaje sobie sprawę, że często problemem jest czasochłonność procesu zatowarowania. Palety wystawowe pozwalają na oszczędności również w tej kwestii. Ponadto możemy również spodziewać się redukcji kosztów, jeżeli chodzi o magazynowanie produktów, co wiąże się bezpośrednio ze zwiększeniem sprzedaży. Warto dodać, że produkty umieszczane na paletach są znacznie lepiej eksponowane. Dodatkowym atutem tych palet jest fakt, że można bez problemów zmieniać ich położenie.

Korzyści zyskane dzięki paletom wystawowym

Jak wiadomo, wprowadzając jakiekolwiek zmiany, detaliści oczekują pozytywnych skutków. Jeżeli chodzi o palety wystawowe, to korzyści związane z nimi dotyczą głównie optymalizacji logistyki zaopatrzenia sklepu w towar.

Dzięki wykorzystaniu palet wystawowych proces uzupełniania zapasów jest realizowany znacznie szybciej, co wiąże się z oszczędnościami.

Ponadto towar jest znacznie lepiej wyeksponowany, dzięki czemu zwiększa się rozpoznawalność produktu.

A warto pamiętać, że wyzwania jakie stawia się przed paletami to przede wszystkim przyciąganie uwagi klientów do produktów na nich umieszczonych.

Ciągłe zmiany…

Chcąc, aby nasz sklep się rozwijał, trzeba pamiętać o tym, że w ostatnich latach sektor dystrybucji znacząco się zmienił. Okazuje się, że ponad osiemdziesiąt procent zakupów dokonywanych jest pod wpływem impulsu, ze względu na estetykę, itp. Odpowiednio wyeksponowany towar przyciągnie klienta.

W obszarze paletyzacji towarów, rozwiązaniem, na jakie najlepiej byłoby się zdecydować, są właśnie palety wystawowe. Są one zaprojektowane w taki sposób, aby nie tylko zwiększyć sprzedać, ale przede wszystkim zredukować koszty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *