Strony internetowe www, które staną się Twoją wizytówką!

Nie od dziś wiadomo, że odpowiednie zaprezentowanie swojej osoby, czy też firmy w sieci może przynieść wiele pozytywnych efektów. Należą do nich między innymi: zwiększenie widoczności w sieci jak i poprawa wyników sprzedaży. Jednak, by osiągnąć takie rezultaty należy zacząć od stworzenia dobrej strony internetowej, która zainteresuje użytkowników.

Spersonalizowane strony internetowe www

Na samym początku należy zaznaczyć, że strona internetowa powinna być bardzo dobrze dopasowana do charakteru prowadzonej działalności. Mowa tutaj tak o zastosowanym szablonie jak i jego kolorystyce. Niezwykle istotne będą również grafiki i zdjęcia, które będą przedstawiały zakres działań firmy. Mogą one przedstawiać również pracowników, czy maszyny produkcyjne. Wszystko jest tutaj uwarunkowane profilem działalności. Od niego zależą również zakładki, które będzie należało umieścić na stronie internetowej. Dla przykładu. Jeśli strona dotyczy sklepu internetowego to wstawia się standardowo: Aktualności, Ofertę, Cennik, Kontakt. Można do tego dołożyć jeszcze takie zakładki jak: Galeria, Rekomendacje, Zrealizowane projekty. Czym więcej zakładek tym większy porządek na stronie. Nie można jednak umieścić ich zbyt dużo, ponieważ utrudni to użytkownikowi znalezienie interesujących go wiadomości. W tym przypadku należy szukać złotego środka.

Strony internetowe – mniej znaczy więcej!

Złoty środek należy znaleźć również przy wybieraniu kolorystyki, dopasowywaniu zdjęć, a także umieszczaniu treści. Te aspekty są szczególnie ważne przy tzw pierwszym wrażeniu. Mowa tutaj o pierwszym wejściu na stronę nowego użytkownika. W momencie gdy ten zostanie „zaatakowany” mnogością barw, migoczącymi zdjęciami, czy ścianą tekstu bardzo szybko podejmie decyzje o opuszczeniu danej witryny. Niestety raczej nie da jej już drugiej szansy. Właśnie dlatego tak ważne jest znalezienie balansu jaki stosują specjaliści np. https://netstyle.pl/oferta/strony-internetowe. W kwestii kolorystyki takie osoby stosują zasadę, że mniej znaczy więcej. Mianowicie wybierają jeden kolor, który dominuje na stronie główniej, a także wszystkich podstronach. Czasem uzupełniają go akcentami w innych kolorach. Nie są one jednak elementem dominującym. Wówczas strona jest spójna i przejrzysta dla użytkownika. Z kolei zdjęcia wybierają te najaktualniejsze. Nie będzie ich tak dużo by zanudzić odwiedzającego, ale ich liczba pozwoli na przybliżenie zagadnienia działalności firmy. Odpowiednio dopasowana musi zostać również treść, która musi dostarczać wiarygodnych informacji. Powinna być ona stale uaktualniana, tak by użytkownik wiedział o nowych promocjach, czy też zmianie numeru konta bankowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *